Thursday 3 May 2012

Χάρι Πότερ~♥♥♥

Ο, Χάρι Πότερ Χάρι Πότερ πόσο σαγαπάω;
Είναι έξω από την πραγματικότητα, από την απαίσια συνηθησμένη ρουτίνα που έχουμε εμείς οι Μαγκλ. Πάω σπίτι μετά από την κουραστική μέρα μου μετά από ιδιέτερα και μαθήματα και βυθίζομε στην μαγεία αυτού του βιβλίου:3 Ο Χάρι, ο Ρον και η Ερμιόνη είναι η πιο τέλεια μα τέλεια τριάδα που έχω δει ποτέ*.* Είναι όλος αυτός ο σουρεαλισμός που σε κάνει να θες να το διαβάσεις ή να δεις τις ταινίες του ξανά και ξανά και ξάνα...
ΜΠΙΤΣ ΠΛΙΖ! Η J.K ROWLING ευθύνεται για όλα:'D
Και εγώ και εγώ θέλω όλο αυτό.
Να λάβω γράμμα που να με καλεί να πάω στο Χογκουαρτς, να φτάσω στην πλατφόρμα 9 3/4, να φάω αυτά τα γαμάτα φαγητά που έχουν την πρώτη μερα! Να κάνω φίλτρα, άμυνα εναντίον των σκοτεινών τεχνών, βοτανολογία, ξόρκια, μεταμορφώσεις και όχι μαθηματικά και αηδίες. Να έχω για διευθυντή τον Νταμπλντορ και καθηγητή τον Σνέιπ! Να μπω και εγώ στις περιπέτειες του Χάρι και να προσπαθήσω να κάνω αβάντα κεντάβρα στην μπιτς Μπέλατριξ!Να πολεμήσω και εγώ στη μάχη του Χόγκουαρτς και να σκοτώσω Θανατοφάγους. Και μπλαμπλαμπλα...
Έχω την ατυχία όμως να είμαι Μαγκλ. Ούτε καν λασποαίματη. Μα δεν πειράζει. Ας ζήσω τη ζωή του Μαγκλ όσο καλύερα μπορώ. Εχει κι αυτή τα θετικά της:U
ΠΡΟΣΚΥΝΑΜΕ, ΑΓΑΠΑΜΕ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΧΑΡΙ ΠΟΤΕΡ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΕΛΙΩΣΕ ΚΑΙ ΑΠΟ 10 ΧΡΟΝΩΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ 20!
Love you forever



No comments:

Post a Comment